Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Pobierz programCzas trwania:
1 dzień- 8 h

 
Terminy najbliższych szkoleń:

  • 31/01/2018 Kraków
  • 26/02/2018 Katowice
  • 25/04/2018 Warszawa
Jesteś zainteresowany otrzymaniem oferty szkolenia zamkniętego dla swojej firmy?
A może szukasz szkolenia w innym terminie lub lokalizacji?



CENA SZKOLENIA:
690 zł brutto  / os (zw. Z VAT)    

550 zł brutto/ os (zw. z VAT) przy zgłoszeniu min. 3 osób z firmy

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,

 


Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Klienci wracają tylko do firm, które wykazują niezwykłą dbałość o realizację ich potrzeb.

Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a  satysfakcję dla firmy.



Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

  • budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem,
  • odnosić sukcesy i budować wiarygodność w kontaktach biznesowych
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy
  • podnieść jakość obsługi klienta
  • zwiększyć zadowolenie i lojalność klienta
  • wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz umiejętności diagnozowania potrzeb Klientów.
  • Wypracujesz techniki, dzięki którym klient będzie się czuł traktowany indywidualnie
  • Poznasz sposoby asertywnego zachowania w kontakcie z klientem
  • Rozwiniesz umiejętności panowania nad emocjami.
  • Poznasz typologii trudnych klientów i metod postępowania z nimi
  • Udoskonalisz umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania barier komunikacyjnych
  • Wzmocnisz umiejętności radzenia sobie ze stresem.
  • Zwiększysz świadomość jakie znaczenie ma dla firmy Klient

 


Uczestnicy:


Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak I telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

 


 

Metodologia prowadzenia szkoleń:


Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu  poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:        

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 




PROGRAM:

KLUCZOWE ELEMENTY OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Rola klienta dla biznesu i pracownika  –  wzywania związane z obsługą klienta dzisiaj,

  • Wstęp do tworzenia modelu współpracy z klientem w procesie profesjonalnej obsługi,

  • Proaktywność w kontakcie z Klientem,

  • Słowa – klucze w obsłudze klienta w mojej branży – wypracowanie katalogu,

  • Mój styl współpracy z klientem

OBSŁUGA KLIENTA W PRAKTYCE- TRUDNY KLIENT?

  • Rodzaje rozmówców, rodzaje klientów – doświadczenia uczestników szkolenia,

  • Metody rozpoznania klienta,

  • Jak można zrobić sobie „trudnego klienta” przez niedopasowanie komunikacji do modelu?

  • Typologia naszych klientów

  • Dostrajania się do typu klienta

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Case study – „Jak nie obsługiwać klientów”,

  • Zwroty konfliktogenne vs. zwroty budujące relacje,

  • Zakazane zwroty i słowa,

  • Stworzenie katalogu zamienników,

  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta,

  • Trójkąt satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne.

PYTANIA JAKO ELEMENT BADANIA POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

  • Różne rodzaje pytań: otwarte, zamknięte, sugestywne, alternatywne, hipotetyczne, sondujące, o konsekwencje, pytania o gusty, ukierunkowujące,

  • Stworzenie katalogu pytań dopasowanego do obsługi klienta w mojej branży,

  • Wprowadzenie pytań do modelu obsługi klientów,

  • Aktywne słuchanie jako najlepszy sposób na „świadomych klientów”.

WARSZTATY PRAKTYCZNE

GRA SYMULACYJNA „POLIGON” - na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje obsługi klienta.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 21/02/2018 Warszawa18/04/2018 Katowice     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić rozmowy...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 31/01/2018 Kraków 26/02/2018 Katowice 25/04/2018 Warszawa     Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl. Z pewnością znajdziemy korzystne...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     26-27/03/2018 Kraków   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...