Nowoczesne
Strategie
Sprzedaży
i komunikacji z Klientem

2 dni (16 h)

1590 zł
online: 1590 zł

+23% VAT
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • obiad + przerwy kawowe
    (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE),
  • certyfikat ukończenia szkolenia, 
    możliwość indywidualnych konsultacji
    z trenerem w dniu szkolenia

Cel

Celem szkolenia jest wzmocnienie efektywności osób odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe w firmie do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży, specjalisty ds.obsługi Klienta, doradcy Klienta i innych zawodów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta

Uzupełnienie wiedzy osób, które już takie funkcje sprawują poprzez przekazanie informacji dotyczących zasad i umiejętności skutecznej sprzedaży i obsługi Klienta.

Po szkoleniu uczestnik: ma uporządkowaną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz obsługi klienta, prezentowania produktów i usług, wyróżnia kluczowe kompetencje i strategie pracy na stanowisku zwiazanych ze sprzedażą i kontaktem z klientem, wie jak określić typologię klienta i dostosować do niego wybraną strategię sprzedaży, potrafi skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów, potrafi umiejętnie ułożyć i prowadzić prezentację handlową oraz finalizować transakcje, umie zadawać trafne pytania sprzedażowe,

Uczestnicy

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy. Przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, specjaliści ds.obsługi Klienta, doradcy Klienta i innych zawodów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta

Terminy

22-23.04.2024 Kraków
13-14.05.2024 on- line
19-20.06.2024 Wrocław
04-05.07.2024 Kraków
28-29.10.2024 Poznań
18-19.11.2024 Kraków
02-03.12.2024 Katowice

Program szkolenia

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

Budowanie pierwszego wrażenia.

Ja– proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

  • Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
  • Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
  • Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami
  • Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
  • Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
  • Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
  • Dostrajanie się do Klienta
  • Błędy w proaktywnym procesie handlowym
  • Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
  • Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
  • Typologia klientów.
  • Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
  • Język strat i język korzyści klienta
  • Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?

 

ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

  • Motywacje zakupowe klientów.
  • Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
  • Budowanie wartości oferty dla Klienta.
  • Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
  • Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
  • Zastrzeżenia jako wyzwania.
  • Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu
  • Zasady prezentowania ceny i obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
  • Zasady prezentowania ceny.
  • Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
  • Cel podejmowania dalszych działań.
  • Jakie i kiedy podejmować kroki.
  • Indywidualny Plan Działania

Metodologia prowadzenia szkolenia

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywującyotwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.



Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod  coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.


Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.


Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu?



Poznaj opinie
potwierdzające
nasz profesjonalizm
oraz zadowolenie
Klientów:

To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe, bony szkoleniowe. Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych​.

Masz pytania
dotyczące
szkolenia?​

Napisz

do Nas

lub
zadzwoń

Pobierz potrzebne dokumenty