Pobierz programCzas trwania:
2 dni – 16 h (2x8h)
Terminy szkolenia NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY
25-26/04/2018 Katowice
21-22/05/2018 Kraków
24-25/05/2018 Poznań
24-25/05/2018 Warszawa
Inwestycja:
1550 zł brutto/ zw.z VAT
1250 zł brutto/ os - przy zgłoszeniu na 30 dni przed szkoleniem
1250 zł brutto/os przy zgłoszeniu min. 3 osób
ZAPRASZAMY TAKŻE DO UDZAŁU W WARSZTATACH NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM- aktywny trening dla kadry kierowniczej
Sprawdź program szkolenia- KLIKNIJ
Szukasz szkolenia zamkniętego, innej lokalizacji lub terminu?
Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.
Gwarancje SOLBERG:
Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
Czas trwania:
2 dni – 16 godzin (2x8h)
Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Cena szkolenia zawiera:
Program:
SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
Budowanie pierwszego wrażenia.
Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
Motywacja i automotywacja
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
Siła pytań w sprzedaży .
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
Motywacje zakupowe klientów.
Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
Błędy w zamykaniu rozmów.
SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
Prezentacja wartości klienta.
Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
MODELOWA WIZYTA HANDLOWA
Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
Budowanie wartości oferty dla Klienta.
DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?
Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
Jak polubić swoich Klientów
ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Zastrzeżenia jako wyzwania.
Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO
Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
Zasady prezentowania ceny.
Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny
FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 13/06/2018 Katowice Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić rozmowy z...
Czytaj dalejWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....
Czytaj dalejTerminy najbliższych szkoleń: 16/05/2018 Warszawa Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl. Z pewnością znajdziemy korzystne rozwiązanie lub...
Czytaj dalejWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...
Czytaj dalejSKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie Terminy szkolenia 17-18 maja 2018 Poznań Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia...
Czytaj dalejWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...
Czytaj dalejINTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami 11-12/06/2018 Kraków Szkolenie to pozwoli na zapoznanie...
Czytaj dalejZapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel: +48 (33) 300 31 45
tel: +48 (22) 390 52 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl