PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

Pobierz programCzas trwania:
2 dni- 16 h (2 x 8 h)

TERMINY

26-27/03/2018 Kraków

 

Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

 

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami


CENA SZKOLENIA:
1950 zł brutto  / os (zw. Z VAT)   

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • szeroki zakres wsparcia po szkoleniowego oraz stała tel. opieka indywidualnego konsultanta

 


 

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.


KORZYŚCI

  • Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.

  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.

  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.

  • Przy pomocy autotestu każdy będzie mógł zweryfikować swoje umiejętności negocjacyjne, nawyki oraz stosowane strategie.

  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.

  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.

  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.

  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.

  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.

  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.

  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.

  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi „zagrywkami’ negocjatorów lub klientów.

  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.

  • Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję sprawdzić w praktyce, czy potrafią takie techniki zastosować na w grze negocjacyjnej.

  • Dzięki interaktywnej formule dwóch gier negocjacyjnych, będą mogli praktycznie zastosować poznane techniki negocjacyjne.

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 


 

Uczestnicy:


Szkolenie polecane  jest doświadczonym osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

 



Metodologia prowadzenia szkoleń:


Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Zgodnie z CYKLEM KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

20% czasu – poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:        

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study
  • GRY NEGOCJACYJNE

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 



PROGRAM:

POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH

  • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach
  • Cechy dobrych negocjatorów
  • Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca
  • Budowanie współpracy w negocjacjach – jak „wymuszać” współpracę na trudnych partnerach negocjacyjnych


SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Rola indywidualnego podejścia do klienta
  • Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?
  • Sposoby reagowania na emocjonalne zachowania partnerów negocjacyjnych.
  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH

  • Rozpoznanie charakterystyki klienta
  • Dopasowanie stylu do typu klienta
  • Wpływ poprzez wartości klienta


WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?

  • Czym jest negocjowanie?
  • Elementy wchodzące w sferę negocjacji
  • Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)
  • Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
  • Kiedy nie należy negocjować?
  • Trudne sytuacje negocjacyjne – jak sobie poradzić?
  • Typy negocjacji: negocjacje w sprzedaży, negocjacje cenowe – strategie obrony ceny, negocjacje zakupowe ( z dostawcami), negocjacje biznesowe, negocjacje wprost, przez telefon, e-mail


JAK BRONIĆ ALAMO? - STRATEGIA NEGOCJIACJI

  • Tworzenie strategii negocjacyjnych
  • Techniki negocjacji dostosowane do strategii i sytuacji
  • Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę w negocjacjach
  • Stanowiska a interesy.
  • Interes musi być chroniony – różne drogi dojścia do celu (realizacji interesu).
  • Jak być elastycznym, a nie uległym?
  • Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych - celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji.
  • Jak radzić sobie z impasami?
  • Budowanie porozumienia negocjacyjnego.

ZASADY NEGOCJACJI TWARDYCH I MIĘKKICH


  • Podział negocjacji na twarde i miękkie
  • Zarządzanie ustępstwami
  • Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych


NEGOCJACJE OPARTE NA ZASADACH

  • Oddziel ludzi od problemu: bariery komunikacyjne – rozpoznawanie i uniknie; komunikacja w negocjacjach
  • Odkrywaj stanowiska drugiej strony; staraj się, aby wynik rozmów oparty był o obiektywne kryteria; znajdź kilka rozwiązań pogodzenia stanowisk
  • Negocjuj nie negocjując
  • Kiedy stosować negocjacje oparte o interesy?



PLANOWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW - ETAPY NEGOCJACJI

  • BATNA
  • planowanie
  • role uczestników procesu negocjacji
  • analiza stron negocjacji i poznanie drugiej strony
  • jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?
  • jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?
  • opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
  • wybór właściwej strategii negocjacyjnej
  • przygotowanie planu działania i argumentowania
  • psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i zarządzanie nim
  • rozpoczęcie negocjacji
  • prezentacja ofert
  • określenie właściwego klimatu negocjacji – wzbudzenie sympatii i zaufania
  • faza środkowa negocjacji
  • zakończenie negocjacji



TAKTYKI I TECHNIKI NEGOCJACYJNE (WYWIERANIE WPŁYWU I ANTYMANIPULACJE)

  • Test - Test umiejętności przewidywania zachowań ludzi w sytuacjach manipulacyjnych
  • Zasady negocjowania
  • Techniki negocjacyjne
  • Gra negocjacyjna „W otwarte karty”


JAK ZACHOWAĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ W KONTAKCIE Z KLIENTEM?

  • Asertywne odmawianie i proszenie
  • Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?
  • Kulturalne upominanie klienta
  • Przekazywanie klientowi złych wiadomości


KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W PROCESIE NEGOCJACYJNYM – UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE NEGOCJOWANIE

  • Język korzyści i język strat – dobór słów i ich ważność
  • Zadawanie pytań – strategia perswazji
  • Prowadzenie rozmowy – elastyczność
  • Sztuka słuchania
  • Operowanie przestrzenią i gestami
  • Interpretacja mowy ciała
  • Gesty wzmacniające i sugerujące


PODSUMOWANIE: WDROŻENIE ZDOBYTEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI



! Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu. Zadania negocjacyjne rozgrywane są na forum grupy (lub rejestrowane na video), a następnie grupa formułuje rekomendowany algorytm postępowania w wybranej (trudnej) sytuacji.





Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 21/02/2018 Warszawa18/04/2018 Katowice     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić rozmowy...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 31/01/2018 Kraków 26/02/2018 Katowice 25/04/2018 Warszawa     Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl. Z pewnością znajdziemy korzystne...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     26-27/03/2018 Kraków   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...