PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

Pobierz programCzas trwania:
2 dni- 16 h (2 x 8 h)

TERMINY

28-29/03/2019 Warszawa
22-23/05/2019 Kraków
22-23/05/2019 Poznań

KUP BILET

 

Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

 

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami


CENA SZKOLENIA:
1550 zł brutto  / os (zw. Z VAT)   

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • szeroki zakres wsparcia po szkoleniowego oraz stała tel. opieka indywidualnego konsultanta

 


 

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.


KORZYŚCI

  • Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.

  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.

  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.

  • Przy pomocy autotestu każdy będzie mógł zweryfikować swoje umiejętności negocjacyjne, nawyki oraz stosowane strategie.

  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.

  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.

  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.

  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.

  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.

  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.

  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.

  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi „zagrywkami’ negocjatorów lub klientów.

  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.

  • Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję sprawdzić w praktyce, czy potrafią takie techniki zastosować na w grze negocjacyjnej.

  • Dzięki interaktywnej formule dwóch gier negocjacyjnych, będą mogli praktycznie zastosować poznane techniki negocjacyjne.

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 


 

Uczestnicy:


Szkolenie polecane  jest doświadczonym osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

 



Metodologia prowadzenia szkoleń:


Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Zgodnie z CYKLEM KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

20% czasu – poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:        

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study
  • GRY NEGOCJACYJNE

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 



POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH

  • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach

  • Cechy dobrych negocjatorów

  • Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca

  • Budowanie współpracy w negocjacjach – jak „wymuszać” współpracę na trudnych partnerach negocjacyjnych



SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Rola indywidualnego podejścia do klienta

  • Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?

  • Sposoby reagowania na emocjonalne zachowania partnerów negocjacyjnych.

  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów

  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji

  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta



TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH

  • Rozpoznanie charakterystyki klienta

  • Dopasowanie stylu do typu klienta



JAK BRONIĆ ALAMO? - STRATEGIA NEGOCJIACJI

  • Techniki negocjacji dostosowane do strategii i sytuacji

  • Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę w negocjacjach

  • Jak być elastycznym, a nie uległym?

  • Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych - celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji.

  • Jak radzić sobie z impasami?

  • Budowanie porozumienia negocjacyjnego.



ZASADY NEGOCJACJI TWARDYCH I MIĘKKICH

  • Podział negocjacji na twarde i miękkie

  • Zarządzanie ustępstwami

  • Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych




PLANOWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW - ETAPY NEGOCJACJI

  • BATNA

  • planowanie

  • role uczestników procesu negocjacji

  • analiza stron negocjacji i poznanie drugiej strony

  • opracowanie i analiza możliwych scenariuszy

  • wybór właściwej strategii negocjacyjnej

  • przygotowanie planu działania i argumentowania

  • rozpoczęcie negocjacji

  • prezentacja ofert

  • określenie właściwego klimatu negocjacji – wzbudzenie sympatii i zaufania

  • faza środkowa negocjacji

  • zakończenie negocjacji



KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W PROCESIE NEGOCJACYJNYM – UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE NEGOCJOWANIE

  • Język korzyści i język strat – dobór słów i ich ważność

  • Zadawanie pytań – strategia perswazji

  • Prowadzenie rozmowy – elastyczność

  • Sztuka słuchania

  • Operowanie przestrzenią i gestami

  • Interpretacja mowy ciała

  • Gesty wzmacniające i sugerujące



PODSUMOWANIE: WDROŻENIE ZDOBYTEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI




! Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu. Zadania negocjacyjne rozgrywane są na forum grupy (lub rejestrowane na video), a następnie grupa formułuje rekomendowany algorytm postępowania w wybranej (trudnej) sytuacji.





Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 13/03/2019 Warszawa 03/04/2018 Katowice 29/05/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta

Nowoczesne strategie sprzedaży i pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 14/12  2018 Kraków 29/01/2019 Katowice 26/02/2019 Kraków12/03/2019 Poznań19/03/2019 Warszawa05/04/2019 Katowice     Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl....

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 10-11/12/2018 Katowice 28-29/01/2019 Warszawa 18-19/02/2019 Poznań 13-14/05/2019 Warszawa 30-31/05/2019 Poznań   Autorski program trenera, zatem drugiego...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     28-29/03/2019 Warszawa 22-23/05/2019 Kraków22-23/05/2019 Poznań   Szkolenie to pozwoli...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2018  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...