Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Pobierz programCzas trwania:  
2 dni – 16 h (2x8h)

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM

TRENING DLA KADRY KIEROWNICZEJ

 

Najbliższe TERMINY:



  • 29-30/10  2018 Kraków
  • 10-11/12  2018 Katowice
  • 21-22/02/2019 Kraków
  • 25-26/02/2019 Wrocław
  • 14-15/03/2019 Katowice
  • 01-02/04/2019 Łódź
  • 04-05/04/2019 Rzeszów
    KUP BILET

 

 

Sprawdź program innego szkolenia dla kadry kierowniczej pt. "SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- Strategie zarządzania i motywowania pracowników- poziom zaawansowany" TUTAJ


  • 22-23/10  2018 POZNAŃ
  • 29-30/11  2018 Warszawa
  • 22-23/01/2019 Warszawa
  • 18-19/02/2019 Poznań
  • 28-29/02/2019 Gdańsk
  • 13-14/05/2019 Warszawa
  • 30-31/05/2019 Poznań

 

Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.


CENA SZKOLENIA: 

1550 zł brutto/ os (zw. Z VAT) 



Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem podczas dni szkoleniowych celem omówienia indywidualnych, istotnych dla siebie kwestii
  • spora dawka wiedzy

 

 


Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności swoich współpracowników. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą m.in. sprawnie delegować zadania, motywować pracowników radzić sobie w sytuacjach konfliktowych oraz budować pozytywne relacje w zespole.

 

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

  • być skutecznym przywódcą
  • zwiększyć efektywność swoją i pracowników
  • lepiej motywować swój zespół
  • wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
  • budować autorytet lidera

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,

 

 


Uczestnicy:


Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.


 

Metodologia prowadzenia szkoleń:


Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu poświęcamy teorii           

80% czasu poświęcone jest na:        

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 


 

PROGRAM:


Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.
  • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
  • Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni
  • Aspekty komunikacji niewerbalnej.
  • Moje miejsce w zespole


Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?

  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych

  • Umiejętność kierowania sobą

  • Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?

  • Rola lidera jako członka zespołu

  • Autorytet lidera – źródła władzy lidera

  • Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy

  • Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?



Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
  • Wspólne działanie
  • Skuteczne podejmowanie decyzji.
  • Osiąganie wyników przez zespół

  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania

  • Co motywuje, a co demotywuje moich pracowników?


Zadanie, jako cel działania zespołu
  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?

  • Jak komunikować cele

  • Cele strategiczne i operacyjne

  • Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie


Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera
  • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.

  • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy

  • Angażowanie pracowników do działania


Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu


  • Typy osobowości
  • Identyfikacja własnego typu osobowości
  • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy

  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu

  • Role zespołowe a motywacja

  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

  • Sytuacje trudne i konfliktowe w zespole

  • Twoja asertywność

Motywacja pracownika i zespołu
  • Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika

  • Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika

  • Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć

  • Motywujący feedaback

  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?


Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
Indywidualny Plan Działania

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 17/10  2018 Warszawa 28/11 2018  Katowice 06/03/2019 Warszawa 03/04/2018 Katowice 29/05/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta

Nowoczesne strategie sprzedaży i pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 20/11 2018 Kraków27/11 2018 Poznań   11/12 2018 Warszawa   14/12  2018 Katowice 26/02/2019 Kraków05/03/2019 Poznań19/03/2019 Warszawa26/03/2019 Rzeszów05/04/2019 Katowice12/04/2019 Wrocław     Szukasz...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 22-23 października 2018 Poznań 29-30 listopada  2018 Warszawa 22-23/01/2019 Warszawa 18-19/02/2019 Poznań 28-29/02/2019...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami       19-20/11  2018 Warszawa 21-22/11  2018 Kraków 28-29/03/2019 Warszawa...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45

tel:   +48 (22) 390 52 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2018  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...