Telefoniczne umawianie spotkań

Pobierz programCzas trwania:
1 dzień -8 h    

 Yellow-Pages-United-says-no-to-telemarketingTELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING



21/02/2018 Warszawa
18/04/2018 Katowice
 
Przekazanie narzędzi pozwalających:

  • Skutecznie umawiać spotkania z Klientem

  • Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,

  • Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,

  • Budować profesjonalny wizerunek firmy,

  • Rozwinąć umiejętności interpersonalne,

  • Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach

  • Poradzić sobie z „bramkarzem”

  • Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

  • Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.



Czas trwania:
1 dzień – 8 h


Metodologia prowadzenia szkoleń
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Inwestycja:
650 zł brutto / os

550 zł brutto / os -przy zgłoszeniu min. 3 osób z firmy



Szukasz szkolenia firmowego?

Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , zadzwoń (33) 300 31 45- z przyjemnością przygotujemy ofertę indywidualną dla Twojej firmy

 
Cena szkolenia zawiera:
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia




PROGRAM:


KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

  • Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta

  • Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.


KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Organizacja pracy

  • Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową

  • Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?

  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy

  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?

  • Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.

  • Najczęstsze błędy

  • Kultura rozmowy telefonicznej.

  • Technika „30.s reklamy” – prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania

  • Właściwa argumentacja

  • Dopasowanie się do typu rozmówcy

  • Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?


Jak rozmawiać z „bramkarzem”?

  • Jak widzą Cię „bramkarze”? - jakie wyobrażenie o sobie i Twojej firmie budujesz?

  • Dlaczego „bramkarze” zbywają handlowców?

  • Metody „bramkarzy” na pozbycie się dzwoniących interesantów

  • Jak przekonać do siebie „bramkarza” i uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?



Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 21/02/2018 Warszawa18/04/2018 Katowice     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić rozmowy...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 31/01/2018 Kraków 26/02/2018 Katowice 25/04/2018 Warszawa     Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl. Z pewnością znajdziemy korzystne...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     26-27/03/2018 Kraków   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...