Telefoniczne umawianie spotkań

Pobierz programCzas trwania:
1 dzień -8 h    

 Yellow-Pages-United-says-no-to-telemarketingTELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING

13/03/2019 Warszawa

03/04/2018 Katowice

29/05/2019 Poznań

KUP BILET

 
 
Przekazanie narzędzi pozwalających:

  • Skutecznie umawiać spotkania z Klientem

  • Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,

  • Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,

  • Budować profesjonalny wizerunek firmy,

  • Rozwinąć umiejętności interpersonalne,

  • Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach

  • Poradzić sobie z „bramkarzem”

  • Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

  • Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.



Czas trwania:
1 dzień – 8 h


Metodologia prowadzenia szkoleń
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Inwestycja:
650 zł brutto / os

550 zł brutto / os -przy zgłoszeniu min. 3 osób z firmy



Szukasz szkolenia firmowego?

Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , zadzwoń (33) 300 31 45- z przyjemnością przygotujemy ofertę indywidualną dla Twojej firmy

 
Cena szkolenia zawiera:
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia




PROGRAM:


KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

  • Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta

  • Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.


KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Organizacja pracy

  • Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową

  • Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?

  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy

  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?

  • Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.

  • Najczęstsze błędy

  • Kultura rozmowy telefonicznej.

  • Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania

  • Właściwa argumentacja

  • Dopasowanie się do typu rozmówcy

  • Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?


Jak rozmawiać z „bramkarzem”?

  • Jak widzą Cię „bramkarze”? - jakie wyobrażenie o sobie i Twojej firmie budujesz?

  • Dlaczego „bramkarze” zbywają handlowców?

  • Metody „bramkarzy” na pozbycie się dzwoniących interesantów

  • Jak przekonać do siebie „bramkarza” i uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?



Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 13/03/2019 Warszawa 03/04/2018 Katowice 29/05/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta

Nowoczesne strategie sprzedaży i pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 14/12  2018 Kraków 29/01/2019 Katowice 26/02/2019 Kraków12/03/2019 Poznań19/03/2019 Warszawa05/04/2019 Katowice     Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl....

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 10-11/12/2018 Katowice 28-29/01/2019 Warszawa 18-19/02/2019 Poznań 13-14/05/2019 Warszawa 30-31/05/2019 Poznań   Autorski program trenera, zatem drugiego...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     28-29/03/2019 Warszawa 22-23/05/2019 Kraków22-23/05/2019 Poznań   Szkolenie to pozwoli...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2018  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...