Karta zgłoszenia

Interesuje Cię to szkolenie?
Pobierz formularz zgłoszenia i skontaktuj się z Nami.

Pobierz


Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Mistrz telemarketingu - sprzedaż przez telefon
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.

 
Najbliższe terminy
  • 31/01/2018 Warszawa
  • 08/02/2018 Poznań
  • 27/02/2018 Katowice
  • 23/03/2018 Warszawa
 

Szukasz innej lokalizacji lub terminu?
Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania lub utworzymy dodatkowy termin szkolenia otwartego

 
 CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

  • Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,

  • Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,

  • Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik  prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej: metoda 30s. reklamy, metoda relacyjna, co pozwoli zwiększyć liczbę szans handlowych w prowadzonych procesach sprzedaży,

  • Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,

  • Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,

  • Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów

  • Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,

  • Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych




Uczestnicy:
Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także osób które poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

 

Czas trwania:
1 dzień –8 h
 

Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu – poświęcamy teorii

80 % czasu poświęcone jest na:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.



Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.



Inwestycja:
690 zł brutto/ os
550 zł brutto/os przy zgłoszeniu min. 3 osób z firmy

Cena szkolenia zawiera:
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia

 
program szkolenia


KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI
  • Budowanie zaufania przez telefon,

  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,

  • Język strat i język korzyści klienta,

  • Kultura rozmowy telefonicznej,

  • Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?

  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?

  • Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?

  • Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż

  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.

  • Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.

  • Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.

  • Technika „30.s reklamy” – prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,

  • Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,

  • Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.

  • Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji,

  • Technika relacyjna w sprzedaży przez telefon: bądź wprost, daj wybór i przekonaj do wyboru, pozwól powiedzieć „NIE”, bądź spokojny,

  • Finalizacja sprzedaży


JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?
  • Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?

  • Na czym bardzo zależy bramkarzowi?

  • Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.

  • Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?

  • Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.


WARSZTAT PRAKTYCZNY
  • Gra symulacyjna:  „Poligon handlowy” – praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 21/02/2018 Warszawa18/04/2018 Katowice     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić rozmowy...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 31/01/2018 Kraków 26/02/2018 Katowice 25/04/2018 Warszawa     Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl. Z pewnością znajdziemy korzystne...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     26-27/03/2018 Kraków   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...