Pobierz programCzas trwania:
2 dni- 16 h (2 x 8 h)
STRATEGIE ZARZĄDZANIA I MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW-
rozszerzone szkolenie menedżerskie
Terminy szkolenia
Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu menedżerskim jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.
Sprawdź program innego szkolenia dla kadry kierowniczej pt. "Nowoczesne strategie zarzadzania zespołem" TUTAJ
CENA SZKOLENIA:
1750 zł brutto / os (zw. Z VAT)
Cena szkolenia zawiera:
Uczestnicy:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i podnoszenie zaangażowania i samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy i pokazywanie mocnych stron członków zespołu; do wszystkich osób chcących zwiększyć swoje kompetencje w zakresie skutecznego motywowania i zarządzania zespołem.
Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Gwarancje SOLBERG:
PROGRAM:
Obszerny szczegółowy program merytoryczny:
1. Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
• Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
• Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania – model X, Y
• Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
• Umiejętność kierowania sobą
• Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
• Rola lidera jako członka zespołu
• Autorytet lidera – źródła władzy lidera
• Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
• Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?
2. Kim są moi pracownicy?
• Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
• Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji – modele DISC i Thomas International
• Ćwiczenia praktyczne na modelu TI lub DISC
3. Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
• Motywacje zakorzenione w biologii ludzkiego mózgu
• Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji,
• Dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga – czynniki higieniczne a czynniki motywujące – różnice i powiązania, motywacja i demotywacja – odniesienia praktyczne do działania polskich przedsiębiorstw w II dekadzie XXI wieku
• Współczesne wyzwania motywacyjne - motywacja 2.0 - MOTYWACJA 3.0,
• Co może uczynić z nas liderów?
• Model przywództwa wg Instytutu Gallupa – prezentacja badań nad efektywnością liderów we współczesnych organizacjach biznesowych
4. Zadanie, jako cel działania zespołu
• Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
• Metoda SMART
• Golden Circle – Simon Sinek – jak komunikować cele
• Cele strategiczne i operacyjne
• Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie
Ćwiczenie wyznaczania celów pracownikom z modelem SMART oraz GC
5. Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
• Dan Pink i zadziwiająca teoria motywacji
• Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
• Dwa miasta – czyli o podejściu ludzi do zadań
• Kto zabrał mój ser? – rzecz o motywacji w zmianie
6. Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
• Atlassian (fedex day’s) – case study
• Metaplan na warsztat
• Jak pracują w Google? – case study
• Jak powstały: Gmail, Orkut, Google News?
• Środowisko zorientowane na wynik – czyli technologia ROWE
• Przykład Microsoft Encarta
• Burza mózgów
• Śnieżna kula
• Drzewo decyzyjne
• Metaplan
• ROWE i autonomia
• Fedex day
7. Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
• 7 sekretów motywacji
• Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
• Technika SOG
• Delegowanie zadań
• Bądź liderem na 16 sposobów
• Wytłumacz ludziom Prawo Parkinsona
• Odpowiedzialność za wynik
• Motywujący feedaback
• Docenianie
• Praca w kluczowych projektach
• Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
• Pokolenie X i Y
• Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
• Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.
8. Umiejętność delegowania zadań
• Pierwszy grzech menedżerów
• Delegowanie jako narzędzie motywowania
• Warunki skutecznego delegowania zadań
• 7 stopni delegowania zadań
• Przeszkody w skutecznym delegowaniu
• Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
• Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom
9. Jak zarządzać efektywnością pracownika?
• Jednominutowy manager Blancharda
• Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
• Jak precyzyjnie opisać oczekiwany rezultat?
• Skuteczność, efektywność, jakość, produktywność, terminowość – ważne wskaźniki
• Ustalanie celów pracy
• Jak zlecać zadania i jak efektywnie egzekwować wykonywanie poleceń?
• Jak docenić (pochwalić) pracownika? – praca z modelem
• Jak udzielić konstruktywnej krytyki? – praca z modelem
• Kontrola realizacji zadań
• Rozliczanie z realizacji zadań
• Badanie przyczyn niepowodzeń
Ćwiczenie konstruktywnej pochwały i konstruktywnej krytyki, opartych na faktach lub opiniach
10. Jak efektywnie pracować z zespołem?
• Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
• Różnica między grupą a zespołem
• Cechy efektywnego zespołu
• Role zespołowe a motywacja
• Odpowiedzialność w zespole
• Co zagraża zespołowi w osiąganiu celów?
TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 13/06/2018 Katowice Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić rozmowy z...
Czytaj dalejWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....
Czytaj dalejTerminy najbliższych szkoleń: 16/05/2018 Warszawa Szukasz innej lokalicacji lub terminu? Napisz do nas biuro@solberg-szkolenia.pl. Z pewnością znajdziemy korzystne rozwiązanie lub...
Czytaj dalejWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...
Czytaj dalejSKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie Terminy szkolenia 17-18 maja 2018 Poznań Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia...
Czytaj dalejWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...
Czytaj dalejINTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami 11-12/06/2018 Kraków Szkolenie to pozwoli na zapoznanie...
Czytaj dalejZapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel: +48 (33) 300 31 45
tel: +48 (22) 390 52 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl