Negocjacje, sprzedaż i obsługa klienta


Przygotowany specjalnie, dla osób zajmujących się sprzedażą, zestaw szkoleń zawiera narzędzia, dzięki którym wzrasta efektywność i skuteczność pracy oraz siła przekonywania i wiarygodność handlowa.

 


Przykładowa tematyka szkoleń otwartych i zamkniętych:  

  • Nowoczesne strategie sprzedaży
  • Skuteczy handlowiec- aktywny trening sprzedaży
  • Techniki sprzedaży i obsługi Klienta
  • Techniki perswazji w negocjacjach

  • Telefoniczne umawianie spotkań

 

  • Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży

  • Proaktywna sprzedaż przez telefon
  • Sukces w sprzedaży w 6 krokach

  • Sześć filarów obsługi Klienta

  • Szósta godzina negocjacji

  • Sześć zasad dobrego zespołu handlowego

  • Telefoniczne umawianie spotkań handlowych

 

  • Wprowadzanie produktu do sieci/ przygotowanie i negocjacje

  • Skuteczny Merchandising

  • Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami

  • Jak przejmować Klientów konkurencji

  • Trening efektywnej sprzedaży, czyli jak podnieść skuteczność prowadzonych szans handlowych?

  • Proaktywna sprzedaż telefoniczna

  • Budowanie wartości produktu/usługi/firmy

  • Upselling i crosselling
  • Telefoniczna obsługa Klienta

  • Mistrz sprzedaży przez telefon

  • Asertywność handlowca

  • Aktywne pozyskiwanie klientów
  • Łamanie schematów sprzedaży- kreatywne myślenie

  • Współpraca z trudnym Klientem

  • Sztuka negocjacji

  • Nowoczesne strategie udanych negocjacji

  • Budowanie relacji z Klientem

  • Skuteczne metody obalania obiekcji Klienta

 

Tematy dla zakupowców:

  • Zarządzanie zakupami w firmach handlowych
  • Zarządzanie zakupami w firmach produkcyjnych
  • Zarządzanie zespołem kupieckim
  • Budowa i zarządzanie relacjami z dostawcą (SRM)
  • Umowy handlowe w zakupach
  • Negocjacje w zakupach;

 

Szukasz innego tematu - napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 17/10  2018 Warszawa 28/11 2018  Katowice     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta

Nowoczesne strategie sprzedaży i pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Terminy najbliższych szkoleń: 12/06 2018 Warszawa13/06 2018 Poznań28/09 2018 Warszawa19/10 2018 Kraków27/11 2018 Poznań   14/12  2018 Katowice     Szukasz innej lokalicacji...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 17-18 maja 2018 Poznań   Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     27-28/06  2018 Kraków 19-20/11  2018 Warszawa   Szkolenie to...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45

tel:   +48 (22) 390 52 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2018  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...