• Profesjonalne szkolenia prowadzone przez praktyków- ekspertów w swoich dziedzinach

    Skuteczne metody szkoleniowe

    Sprawdź szczegóły
  • Jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym

    Klient jest dla nas najwazniejszy

    Sprawdź szczegóły
  • Z pasją pomagamy osiągać lepsze rezultaty

    Nasze programy szkoleniowe wyróżniają się nie tylko indywidualizmem podejścia do klienta, czy profesjonalizmem wykonania. Koncentrujemy się bowiem na opracowaniu i wdrażaniu w praktyce nowoczesnych metod oddziaływania.

    Sprawdź szczegóły
  • Gwarantujemy obsługę Klienta na najwyższym poziomie

    Szkolenia oferowane przez Grupę Szkoleniową SOLBERG to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będących wynikiem wieloletniego doświadczenia. Kontakt z naszymi klientami to dla nas zawsze ogromny zaszczyt i przyjemność.

    Sprawdź szczegóły
  • Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku

    Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągniesz oczekiwane rezultaty. Doradzimy, pomożemy, zmobilizujemy do efektywniejszej pracy. Z wielką radością zaangażujemy się całym sercem, by sprostać Twoim wymaganiom. Pamiętaj- Zawsze możesz na nas liczyć!

    Sprawdź szczegóły
  1. Szkolenia otwarte
  2. Szkolenia zamknięte
  3. Coaching

Zapraszamy do udziału w najbliższych szkoleniach otwartych:

Strefa inspirujących warsztatów KIEROWNICZYCH - wejdź

BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU

Zmotywowany, efektywny, zaangażowany zespół jest filarem prężnie działającej firmy i podstawą skutecznego realizowania wyznaczonych zadań. Stworzenie mocnego zespołu wymaga działań nastawionych na budowanie zespołowego poczucia celu i wartości, kreowania atmosfery efektywnej współpracy i efektywnej komunikacji, która gwarantuje sukces.

Sprawdź szczegóły


 

 

 

 

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPO-ŁEM

- warsztaty dla kadry kierowniczej

Przywódca/Lider to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola. To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu  przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek. Równocześnie pozycja lidera zobowiązuje do nieustannego podnoszenia wyników w firmie. Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.

Sprawdź szczegóły

 

 

 
SZTUKA MOTYWOWANIA ZESPOŁU

Motywowanie pracowników to jedna z cenniejszych umiejętności zarządzania ludźmi w firmie- niezbędna każdemu, kto chce nazywać się menedżerem. Skuteczny manager powinien potrafić wzbudzić w swoim zespole chęć do realizacji zadań i zaplanowanych celów, co zapewni skuteczny i efektywny poziom ich realizacji.  To właśnie lider/przywódca sprawia, że pracownicy w pełni i z zapałem wykorzystują swój potencjał w pracy zawodowej oraz daje poczucie sensu pracy. 

Sprawdź szczegóły

 

   

LEADERSHIP A BUDOWANIE WSPÓŁPRACY W ZESPOLE

Szkolenie pozwala przyjrzeć się sobie w roli przełożonego pod kątem budowania autorytetu, inspirowania innych do działania oraz odkrywania w sobie charyzmy potrzebnej do bycia świadomym i bardzo skutecznym szefem.

Sprawdź szczegóły

 

 

 

 

 

Strefa dynamicznych szkoleń HANDLOWYCH- wejdź

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.

Sprawdź szczegóły

     
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Klienci wracają tylko do firm, które wykazują niezwykłą dbałość o realizację ich potrzeb. Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a  satysfakcję dla firmy.

Sprawdź szczegóły

 

 

 

 
Profesjonalne negocjacje handlowe

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.

Sprawdź szczegóły

 

 

 

 

 
PROAKTYWNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA PRODUKTÓW I USŁUG

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznego sprzedawcy.

Sprawdź szczegóły

 



 



 

Strefa kreatywnych treningów INTERPERSONALNYCH- wejdź

Zarządzanie stresem i emocjami

Stres jest częścią naszego życia. Ten dobry nas motywuje, ten szkodliwy blokuje w działaniach, utrudnia osiąganie celów, niszczy.

Sprawdź szczegóły

     
Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie. Czas jest nieuchwytny i tak naprawdę nie można nim zarządzać. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

Sprawdź szczegóły


 

 


 

 

PROFESJONALNY TRENER WEWNĘTRZNY

Pamiętaj, że efektywność szkolenia zależy w dużej mierze od jakości i sposobu prowadzenia szkoleń przez trenerów wewnętrznych. Pokażemy Ci jak zadbać o szczegóły wpływające na pozytywny odbiór prowadzącego.

 

 

 

STRUCTOGRAM Training System- Bioanaliza

1: Klucz do poznania samego siebie

Structogram® daje bazę wiedzy pozwalającą zrozumieć siebie, swoje zachowania i wybory, pomaga ustalić realistyczne cele, rozwinąć strategie osiągnięcia sukcesu oraz wskazać techniki sprzedaży i metody zarządzania, które okazują się być najlepsze i najskuteczniejsze dla nich samych.


Sprawdź szczegóły

     


Sprawdź harmonogram szkoleń otwartych

Chcesz zwiększyć efektywność swojego zespołu?

Zapytanie ofertowe wyślij na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie rozwiązania.

 

Zakres tematyczny:

  • kompetencje biznesowe - rozwój osobisty
  • sprzedaż, obsługa Klienta, negocjacje
  • kompetencje kierownicze
  • szkolenia dla Asystentek/ Sekretarek
  • szkolenia komputerowe
  • miękka windykacja należności
  • HR
  • projekty
  • prawo

 

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

 

W ramach szkolenia zamkniętego zapewniamy:
  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Raport poszkoleniowy
  • Materiały szkoleniowe
  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania
  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia
  • Możliwość kontaktu z trenerem po zakończonym szkoleniu

 

Etapy projektu szkoleniowego:

BADANIE POTRZEB   Testy, ankiety przedszkoleniowe, rozmowa z opiekunami projektu / przełożonymi uczestników, określenie celu szkolenia.


Czytaj dalej

Szkolenie indywidualne 

jest dostosowane tematycznie i czasowo do potrzeb uczestnika szkolenia. W szkoleniu indywidualnym bierze udział jeden uczestnik szkolenia.

Nie możesz znaleźć interesującego Cię szkolenia w dogodnej dla siebie lokalizacji lub terminie?

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG ma dla Ciebie rozwiązanie w postaci szkoleń indywidualnych.

 

 

Zakres tematyczny:

  • kompetencje biznesowe - rozwój osobisty
  • sprzedaż, obsługa Klienta, negocjacje
  • kompetencje kierownicze
  • szkolenia dla Asystentek/ Sekretarek
  • szkolenia komputerowe
  • miękka windykacja należności
  • HR
  • projekty
  • prawo



Zalety szkoleń indywidualnych:

  • Proces szkolenia dostosowany jest do indywidualnego tempa przyswajania wiedzy przez uczestnika szkolenia.

  • Uczestnik szkolenia ma wpływ na dobór zagadnień poruszanych w trakcie szkolenia.

  • Możliwość dostosowania czasu trwania oraz miejsca szkolenia do indywidualnych potrzeb i terminarza uczestnika. Szkolenie może być zarówno 1-dniowe, jak i realizowane w formie kilku dni szkoleniowych.

  • Szkolenie przebiega w kameralnych warunkach.

  • Dużo większa efektywność procesu nauczania, tj. w szkoleniu indywidualnym przerobienie danego materiału wymaga znacznie mniej czasu niż w szkoleniu grupowym.




Jak zapisać się na szkolenie indywidualne?

  • Napisz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Zadzwoń +48 (33) 300 31 45

 

 

 

A może rozważasz dłuższe sesje coachingowe?

Proces coachingu przebiega w formie indywidualnych sesji, podczas których szuka się najlepszych rozwiązań problemów, czy trudności oraz umożliwia się rozwój pożądanych kompetencji zawodowych oraz osobistych.

Coaching jest procesem, którego głównym celem jest wzmocnienie samoświadomości klienta oraz wspieranie go w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany w oparciu o własne odkrycia, wnioski, doświadczenia i zasoby.

Korzyści jakie płyną z coachingu:
  • prawidłowe wyznaczanie celów
  • podejmowanie trafniejszych decyzji
  • wyzwolenie swojego potencjału  
  • pełniejsze korzystanie z naturalnych umiejętności
  • wzrost efektywności działań
  • osiągnięcie równowagi

Czytaj dalej

 
Dlaczego jesteśmy idealnym partnerem
dla Twojej firmy?

solberg solberg
solberg solberg


Zapraszamy na najbliższe szkolenia owarte

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 25/11/2019 Warszawa 09/12/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Nowoczesne strategie sprzedaży i fi…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYK…

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ   Terminy najbliższych szkoleń: 19-20/11 Poznań 02-03/12 Warszawa 09-10/12 Katowice       Szukasz innej lokalicacji lub...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 24-25/10/2019 Gdańsk 21-22/11/2019 Poznań 11-12/12/2019 Warszawa   Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     17-18/10/2019 Katowice 03-04/02/2020 Warszawa   Szkolenie to pozwoli na...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa ©   |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...