Karta zgłoszenia

Interesuje Cię to szkolenie?
Pobierz formularz zgłoszenia i skontaktuj się z Nami.

Pobierz


Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

images
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności swoich współpracowników. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą m.in. sprawnie delegować zadania, motywować pracowników radzić sobie w sytuacjach konfliktowych oraz budować pozytywne relacje w zespole.

 
 
TERMINY ROK 2019:
  • 06-07/06 Kraków
  • 27-28/06 Katowice
  • 19-20/09 Gdańsk
  • 23-24/09 Katowice
  • 17-18/10 Wrocław
  • 25-26/11 Kraków
  • 12-13/12 Katowice

 

 
Sprawdź program innego szkolenia dla kadry kierowniczej pt. "SKUTECZNY LIDER- Strategie zarządzania i motywowania pracowników" TUTAJ
 
  • 27-28/06 Poznań
  • 26-27/09 Warszawa
  • 21-22/11 Poznań
  • 11-12/12 Warszawa
 
 
Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:
  • być skutecznym przywódcą
  • zwiększyć efektywność swoją i pracowników
  • lepiej motywować swój zespół
  • wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
  • budować autorytet lidera

 


 
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,

Uczestnicy:
Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menedżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.


Czas trwania:
2 dni – 16 h (2x8h)
 

Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Inwestycja:
1550 zł brutto/os  (zw. z VAT)

 

Cena szkolenia zawiera:
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem podczas dni szkoleniowych celem omówienia indywidualnych, istotnych dla siebie kwestii
  • spora dawka wiedzy

Program:

 

Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.
  • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
  • Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni
  • Aspekty komunikacji niewerbalnej.
  • Moje miejsce w zespole


Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?

  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych

  • Umiejętność kierowania sobą

  • Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?

  • Rola lidera jako członka zespołu

  • Autorytet lidera – źródła władzy lidera

  • Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy

  • Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?



Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
  • Wspólne działanie
  • Skuteczne podejmowanie decyzji.
  • Osiąganie wyników przez zespół

  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania

  • Co motywuje, a co demotywuje moich pracowników?


Zadanie, jako cel działania zespołu
  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?

  • Jak komunikować cele

  • Cele strategiczne i operacyjne

  • Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie


Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera
  • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.

  • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy

  • Angażowanie pracowników do działania

 

Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu

  • Typy osobowości
  • Identyfikacja własnego typu osobowości
  • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy

  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu

  • Role zespołowe a motywacja

  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

  • Sytuacje trudne i konfliktowe w zespole

  • Twoja asertywność

Motywacja pracownika i zespołu
  • Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika

  • Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika

  • Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć

  • Motywujący feedaback

  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?


Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
  • Indywidualny Plan Działania

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Zapraszamy na najbliższe szkolenia owarte

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 24/05/2019 Katowice06/06/2019 Warszawa 25/11/2019 Warszawa 09/12/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Nowoczesne strategie sprzedaży i fi…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYK…

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ   Terminy najbliższych szkoleń: 21-22/05 Katowice 10-11/10 Poznań 17-18/10 Warszawa       Szukasz innej lokalicacji lub...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 27-28/06/2019 Poznań 26-27/09/2019 Warszawa 21-22/11/2019 Poznań 11-12/12/2019 Warszawa   Autorski program trenera, zatem drugiego takiego...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     03-04/10/2019 Warszawa 07-08/10/2019 Katowice   Szkolenie to pozwoli na...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa ©   |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...