Negocjacje, sprzedaż i obsługa klienta


Przygotowany specjalnie, dla osób zajmujących się sprzedażą, zestaw szkoleń zawiera narzędzia, dzięki którym wzrasta efektywność i skuteczność pracy oraz siła przekonywania i wiarygodność handlowa.

 


Przykładowa tematyka szkoleń otwartych i zamkniętych:  

  • Nowoczesne strategie sprzedaży
  • Skuteczy handlowiec- aktywny trening sprzedaży
  • Techniki sprzedaży i obsługi Klienta
  • Techniki perswazji w negocjacjach

  • Telefoniczne umawianie spotkań

 

  • Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży

  • Proaktywna sprzedaż przez telefon
  • Sukces w sprzedaży w 6 krokach

  • Sześć filarów obsługi Klienta

  • Szósta godzina negocjacji

  • Sześć zasad dobrego zespołu handlowego

  • Telefoniczne umawianie spotkań handlowych

 

  • Wprowadzanie produktu do sieci/ przygotowanie i negocjacje

  • Skuteczny Merchandising

  • Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami

  • Jak przejmować Klientów konkurencji

  • Trening efektywnej sprzedaży, czyli jak podnieść skuteczność prowadzonych szans handlowych?

  • Proaktywna sprzedaż telefoniczna

  • Budowanie wartości produktu/usługi/firmy

  • Upselling i crosselling
  • Telefoniczna obsługa Klienta

  • Mistrz sprzedaży przez telefon

  • Asertywność handlowca

  • Aktywne pozyskiwanie klientów
  • Łamanie schematów sprzedaży- kreatywne myślenie

  • Współpraca z trudnym Klientem

  • Sztuka negocjacji

  • Nowoczesne strategie udanych negocjacji

  • Budowanie relacji z Klientem

  • Skuteczne metody obalania obiekcji Klienta

 

Tematy dla zakupowców:

  • Zarządzanie zakupami w firmach handlowych
  • Zarządzanie zakupami w firmach produkcyjnych
  • Zarządzanie zespołem kupieckim
  • Budowa i zarządzanie relacjami z dostawcą (SRM)
  • Umowy handlowe w zakupach
  • Negocjacje w zakupach;

 

Szukasz innego tematu - napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Zapraszamy na najbliższe szkolenia owarte

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 24/05/2019 Katowice06/06/2019 Warszawa 25/11/2019 Warszawa 09/12/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Nowoczesne strategie sprzedaży i fi…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYK…

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ   Terminy najbliższych szkoleń: 21-22/05 Katowice 10-11/10 Poznań 17-18/10 Warszawa       Szukasz innej lokalicacji lub...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 27-28/06/2019 Poznań 26-27/09/2019 Warszawa 21-22/11/2019 Poznań 11-12/12/2019 Warszawa   Autorski program trenera, zatem drugiego takiego...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     03-04/10/2019 Warszawa 07-08/10/2019 Katowice   Szkolenie to pozwoli na...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa ©   |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...